IMG_1325.jpg


Meillä kaikilla on vaikeita asioita, murheita ja surujakin.

Elämään  kuuluu hyviä ja huonja päiviä.

Jokaisella on myös ilonaiheita ja kiitosaiheita, kun ne vain aina huomaisimme.


Mutta minun onneni on olla lähellä Jumalaa,

minä  turvaan Herraan, Jumalaani, ja kerron kaikista hänen teoistaan.

Psalmi 73:28

Jumalan lähelläolemisen onni ei ole kiinni olosuhteista.

Se on olotila, jossa voi aina olla onnellinen.

Olla lähellä Jumalaa, on minulle sitä, että hakeudun hänen lähelleen , mahdollisimman lähelle,

kiittämällä häntä ja rukoilemalla

ja lukemalla Raamattua niin,

että Jumalan Henki, Pyhä Henki, on kokoajan läsnä ja Hän avaa Jumalan sanaa minulle ja se sulautuu minuun.

Näin tunnen olevani aivan lähellä Jumalaa, Isääni,

joka rakastaa minua ja hellii minua sylissään.

Minun onneni on olla lähellä Jumalaa !


Tiedän monia uskovaisia, jotka lukevat, kuuntelevat hengellisiä ohjelmia, puheita ja ovat aina valmiita lähtemään Sanan kuuloon, rukouspalveluun ja kaikkeen siihen hyvään, mitä Jumala tahtoo lapsilleen antaa.

Mutta jos he eivät ole Jumalan lähellä yksinään

Jumalan sylihoidossa ihan hiljaisuudessa ja rauhassa,

uskoisin, että heidän on vaikea saada kylläänsä.

Ja oikea onnikin häilyy aina vain edessäpäin.


Siksi omalla kohdallani, pidänkin tärkeänä viettää aikaa rauhassa Isäni ja Jeesuksen kanssa ihan kaksistaan.

Saan kokea puhdistuvani kaikesta liasta ja saastasta, sillä Jeesuksen veri on tänäkin aamuna jo pessyt minut puhtaaksi.

Herra on minut tehnyt vanhurskaaksi, Jumalalle kelpaavaksi.

Siksi onneni on olla Herraa lähellä.