IMG_0925.jpg


Kuka on se mies/nainen, joka Herraa pelkää-

sen hän neuvoo tielle, joka hänen on valittava.

Ps. 25:a2


Eilen oli se päivä, jolloin kaipasin pimeän peiton alle suojaan

ja rauhaan.

Tänä aamuna tunsin,

että olen Kaikkivaltiaan Isän suojaavan rakkauden alla.

Olen siellä kaikkine pelkoineni ja ahdistuksineni

suruineni ja iloineni.

Siellä minä olen turvassa.

Olen suojassa kaikelta maailman pahalta.

Isä antaa levon.

Samalla hän neuvoo tien, joka on valittava.


Tämä viikko näytti kalenterissani siltä, ettei ollut yhtäkään

"vapaata" päivää tai iltaa.

Jokaiselle päivälle oli merkintä "tärkeälle" menolle.

Tunsin lievää ahdistusta jo siitä katselemisesta.


Kukahan tämän on täyttänyt näin ?

Enkö se ole minä ?


Nyt Jumala kehottaa poistamaan kaikki ei välttämättömät menot.

Valitsen vain ne, joihin olen sitoutunut.

Alkaa näyttää ihan hyvältä.

Jäljellä jää vain tiistain ja lauantain tapahtumat.

Voin aloittaa ilolla tämän viikon.

Olen vapaa valitsemaan omat menoni.

Joskus on pakko vaimentaa velvollisuudentunnon voimakas ääni sisälläni,

sillä se ei aina ole Jumalan tahdon ääni.

Se voi olla itsekkyydestä nouseva

ääni,

jonka tarkoitus on vain tehdä itseäni tärkeäksi.

On paljon asioita, joita voi tehdä joku toinen

ja vielä ehkä huomattavasti paremmin,

jos Herra on hänet siihen tarkoittanut.


Siispä jos väsyttää tarkistapa kalenterisi.

Muista sinä hallitset sitä.

Jumalalta tulee viisaus.

Hän neuvoo tielle, joka sinun on tänään valittava.

Kiitos Jumalalle !