IMG_0228.jpg


Olen huomannut, kuinka monet ihmiset ovat muuttuneet kauniiksi.

Sellainen,

jonka puhetulva on aikaisemmin saanut pääni pyörryksiin

ja on ollut silmissäni ihan tavallinen,

nyt olen nähnyt hänen kertovan innoissaan jostain hänelle rakkaasta aiheesta

ja hänen kasvonsa ovat alkaneet loistaa.

Näen hänen kauniit poskipäänsä ja loistavat silmänsä,

jotka heijastavat rakkautta ja Jumalan lämpöä.


Hän, joka on ollut ihan tavallisen oloinen

on alkanut sädehtiä silmissäni.

Olen saanut huomata miten paljon hän auttaa toisia ihmisiä.

Tämä ilmenee aivan huomaamatta hänen puhuessaan.

Hänen hiuksensa ovat erilaiset kuin ennen

ja hänen ihonsa on kuulas ja kaunis.


Ja vielä hän,

jolle ikää on jo kertynyt aika paljon,

hänen kertoessaan samoja asioita elämänsä taipaleelta,

 on selvästi nuortunut ja kaunistunut.

Hiusten harmaus on muuttunut hopeahippusiksi

hänen harventuneilla kiharoillaan

ja äänensä heleäksi.


Ja monia muita kaunistuneita ihmisiä olen saanut kohdata.


En tiedä johtuuko tämä siitä,

että olen rukoillut Jumalaa näyttämään minulle

kauneuden hänen luomissaan ihmisissä,

vai johtuuko se kaihista,

jonka Isä on silmiini asettanut näköäni hämärtämään

väliaikaisesti.


Oli sitten niin tai näin,

on fantastista nähädä ihmisten lähelläni

vain kaunistuvan päivä päivältä.


Saan kiittää jokaisesta ihmisestä

jonka tapaan.

Hän on kaunis ja ihana

 Jumalan silmissä.

Rukoilen edelleen,

että minäkin saisin katsoa ihmisiä edelleenkin

samojen silmälasien lävitse

kuin hän meitä jokaista katsoo

RAKASTAEN ja sanoen TÄMÄ  ON HYVÄ.