IMG_3321.jpg



Kannatta lukea Raamattua.

Sen kautta Jumala puhuu sinulle ja minulle,

meille kaikille !

Ymmärsin sen juuri tänä aamuna,

vai oliko niin, että Jumala puhui minulle ?


Kun luen Raamattua

se on rukousta.

Samalla se on vuoropuhelua Jumalan kanssa.

Juuri kun luen Sanaa, siinä on hänen puheenvuoronsa minulle.

Hän puhuu ihanasti oman Sanansa kautta.

Hän opastaa, lohdutta ja rohkaisee.

Hän nostaa masentunutta mieltäni

ja Hän antaa ihan uusia ajatuksia ja oivalluksia.


Sitten tulee taas minun vuoroni kertoa Isälle,Jumalalle,

mitä haluan Hänelle sanoa.

Kerron rukousaiheitani ja

tuon Hänen hoidettavakseen läheisiäni ja ihan outojakin ihmisiä.


Isä kuuntelee minua.

Sitten taas jatkan Raamatun lukemista,

silloin on Jumalan vuoro puhua sydämelleni

omia sanojaan.

Näin ihmeellistä on rukous

Raamatun äärellä,

Tämä on siunaavaa ja koskaan nämä yhteiset hetken Jumalan lähellä

eivät voi jäädä turhaksi,


Siunausta sinun iltahetkeesi ja

myös huomiseen aamuusi.