IMG_0922.jpg


Olet auttanut minua Jumalani

rakas Isäni taivaassa !

Nyt voin vain ihmetellä tätä rauhaa

jonka olet minulle lahjoittanut.


Joitain aikoja sitten olin uupumaisillani,

oli monia asioita jotka vain tuntuivat raskailata.


Nyt tiedän että olet kuullut rukoukseni

ja annat minun levähtää.

En pelkää sitä

että jonain päivänä taas ehkä vajoan,

ja voimani haihtuvat tuulen mukana pois.

Ei

sitä minä en pelkää enkä sure.

Tänä päivänä olet lähelläni

ja sinun rakkautesi saartaa minut joka puolelta.


Olen saanut kuulla mustarastaan laulua

ja ihmettelen

miksi vasta nyt sen osasin erottaa.


Samoin ihmettelen

että olet aina ollut lähelläni,

oikeastaan Jeesuksen Pyhä Henki on ollut minussa koko ajan

ja vasta nyt sen taas saan tuntea itsessäni.


Sinä Jumalani

teet ihmeitä ilman määrää.

Sinähän olet kaikkivaltias.

Ihmettelen vain

että  m i n ä  saan olla

lapsesi.


Rakas siskoni, veljeni

jos tänään vielä kannat painavaa kantamustasi,

pysähdy ihan oikeasti

ja anna kaikki Jeesukselle kannettavaksi.

Hän on jo sen tehnyt puolestasi.

Tarraudu kaksin käsin Jumalan Sanaan

joka sanoo,

että jätä kaikki taakkasi minun päälleni

minä pidän sinusta huolen.

Jos vielä epäilet Jumalan voimia

niin rukoile

luottamusta sydämeesi

ja ota vastaan lepo

jonka vain Isä voi lapselleen antaa.


Halleluja

Halleluja

Jeesus on voittaja

ja hänen ihanassa nimessään

me saamme olla vapaita.

Vapaita synnistä ja vapaita kahleista

ja vapaita kaikista taakoistamme.


Anne meille meidän jokapäiväinen leipämme

siinä on kyllin.

Jeesus on elämän leipä

ja tämä leipä on Sanassa.

Kiitos Herra sinun Sanastasi

Raamatusta !