enkeli-normal.jpg

Elämän virratessa eteen tulee joka päivä uusia tilanteita,

vain harvoin virta pysähtyy ja rauhoittuu,

hyvä niin, seisova vesi muuttuu pian likaiseksi ja tympeäksi.

Toisinaan elämän virta kuohuaa niin voimakkaasti, että enää en jaksa ponnistella ja pysyä pinnalla.

Mutta kyllä pysyn, sillä haluan nähdä näkymättömän.

Raamatussa Mooseksesta sanotaan näin:

sillä koska hän ikäänkuin näki sen, joka on näkymätön, niin hän kesti.

Hebr.11:27.

Raamatussa on joitakin muitakin kohtia, joissa näkymätön on tullut näkyväksi ihmiselle hädän hetkellä.

Hän on näyttänyt esim valtavat enkelivartiot ja oman sotaväkensä silloin, kun vaara on uhannut ja

tappio näyttänyt varmalta.

Juuri tänäkin päivänä haluan oppia näkemään Jumalan näkymättömät sotajoukot ympärilläni.

Kun omasta näkökulmasta asiat näyttävät olevan raskaita ja ylipääsemättömiä,

niin silloin Jumalan mahdollisuudet ovat suurimmillaan.

Hänen tahtonsa meitä kohtaan on hyvä ja hänen rakkautensa on vailla vertaa.

Aivan kuin hän vaikeissa elämäntilanteissa haluaisikin osoittaa meille,

katso ympärillesi, avaa silmäsi katsomaan

minä olen kanssasi ja mukanani on legioona enkeleitä.

Älä siis pelkää, usko ainoastaan.

Minä tiedän mitä olen tekemässä sinun elämässäsi.

Minua eivät pidättele mitkään esteet, ei rautaportit tai mitkään muutkaan.

Haluankin. että turvaudut nyt minuun ihan täysillä, annat minun toimia.


Jotenka siis, mitä suuremmat vaikeudet, sitä suuremmat ovat Jumalan ihmeet.

Tähän luottaen ja turvautuen katson oikeastaan kiitollisin mielin omia vaikeita asioitani.

En osaa edes kuvitella, miten suuresti Jumala haluaa toteuttaa ihmeitä elämässäni.

Kiitos Isä, että toimit elämässäni

ja kiitos, että saan painautua syliisi ja sinä avaat silmäni näkemään sinun maailmaasi,

joka meidä luonnollisilta silmiltämme on salattu.

Ylistän, kiitän ja rakasta sinua.